În așteptarea Mirelui

Eu n-am sa incetez sa ma lupt lupta cea buna. Pun armatura duhului, imi mentin pozitia, stau in picioare, nu ma voi clatina, nu voi ceda, nu privesc inapoi, nu ma odihnesc, nu ma retrag, nu voi tăcea. Trecutul mi-este iertat, prezentul mi-este rascumparat, viitorul meu este sigur; n-am nevoie de poziție, n-am nevoie de proeminență, n-am nevoie de popularitate; nu trebuie sa am dreptate, nu trebuie sa fiu recunoscut, apreciat, recompensat sau aplaudat. Traiesc prin credinta si umblu prin ungerea Duhului Sfant.

Privirea mea e inainte si mijlocul mi-este incins. Scopul meu este cerul. Calea e ingusta, drumul este greu, tovarasii de drum putini. N-am sa fiu cumpărat, compromis, deturnat, momit, intors inapoi, inselat sau incetinit din drumul meu. Nu voi ezita in fata sacrificiilor, nu voi tremura in fata dușmanilor.

Il astept pe Domnul si mântuitorul meu sa vina.

Pregătesc undelemnul candelei. Curăț haina de nunta. Il vad pe Domnul in fiecare sarac, in fiecare strain, in fiecare flamand, in fiecare bolnav, in fiecare inchis. Am privirile in sus si-L astept pe Regele Regilor, pe Domnul Domnilor; il astept pe Leul din Iuda, il astept pe Alfa si Omega, il astept pe Cuvantul lui Dumnezeu, pe cel Sfant si adevarat; il astept pe cel Atotputernic, martorul creedincios si adevarat. Il astept pe Mirele meu drag, mielul lui Dumnezeu care-a fost junghiat, cel care vine sin u va zabovi.

Tu ce faci in asteptarea Mirelui?

Leave a Reply

