Miez de suflet

“Adevărat vă spun că, oridecâteori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie mi le-aţi făcut.”

Acum două nopţi L-am întâlnit pe Dumnezeu. Stătea rezemat de zidul unei clădiri abandonate. Dincolo de el, casa Lui. Plângea. M-am aşezat lângă El să-I spun să nu mai plângă.

Acum două nopţi am aflat că Dumnezeu umblă desculţ şi Îi e frig. Acum două nopţi L-am încălţat pe Dumnezeu. Ochii goi I s-au inseninat.

Acum două nopţi Dumnezeu a adormit în patul meu. Când s-a trezit, zâmbea şi m-a întrebat ce mai fac. Îi plăcea bucătăria mea şi orezul cu lapte.

Ieri, pe degetele lui Dumnezeu, s-a topit îngheţata de vişine. Dumnezeu râdea în hohote, de parcă niciodată nu mai văzuse o îngheţată topindu-se. Apoi I S-a făcut foame şi am împărţit un sendviş.
Ieri, când traversam strada, Dumnezeu m-a prins de mână. Îi era frică de maşini.

Noaptea trecută L-am pus pe Dumnezeu să aleagă: acasă, casa de copii sau strada din nou. Nehotărât, Dumnezeu a ales strada. L-am lăsat unde L-am găsit, cu ochii la fel de căprui şi pustii.

Noaptea trecută L-am ţinut pe Dumnezeu în braţe. El plângea, eu plângeam.
Strângând în mâna stângă ultimii 2 lei, Dumnezeu era atat de frumos…şi atât de trist.

În amintirea Anicăi, fetiţa nimănui, care m-a învăţat că, oricâte eşecuri m-ar îmbrăţişa, dragostea cu rădăcinile in Cer nu se sfârşeşte în veci.

de Cristina Iulia Paulevici

6 thoughts on “Miez de suflet

  1. cand iti dai seama ca de cate ori te-ai intalnit cu Dumnezeu te-ai purtat ca Fiul Sau, miezul sufletului iti tresare si aproape ca te doare- de bucurie, de implinire-…sa realizezi ca L-ai slujit pe Insusi Dumnezeu…

    multumesc!

  2. Ce frumos si ce trist. De ce nu-L vedem pe Dumnezeu in fiecare om, de ce il lasam inapoi pe strada? De ce suntem rai, de ce suntem egoisiti, de ce suntem aproape negri?

    • iata niste intrebari-cheie. cand Cristos traieste in tine, atunci incepi sa`i privesti pe ceilalti cu ochi vindecati prin har, cu ochii Sai.

  3. “Cum arata Iubirea? ” – Augustin

    “Are maini sa-i ajute pe altii.
    Are picioare care se grabesc spre cel sarac si-n nevoie.
    Are ochi sa vada mizeria.
    Are urechi sa auda suspinele si mahnirile oamenilor.”

    Cred ca in adancul miezului de suflet despre asta vorbim, pana la urma. Iubirea. Asa sa ne ajute sa o traim, sa o impartim, sa o avem mereu proaspata- dand necontenit din ceea ce primim.

  4. Pingback: Miez de suflet | Un gand Cooperativ

Leave a Reply

