Ceva ca rugăciunea

Nu stiu ce am,
Ca nu dorm cand dorm
Nu stiu ce am,
Ca nu sunt treaz,
Cand stau de veghe.

Nu stiu ce am,
Ca nu ajung nicaieri,
Cand merg.

Nu stiu ce am,
Ca stand pe loc
Sunt, hat , departe.

Doamne, din ce fel de huma
M-ai luat in palmele Tale calde
Si cu ce fel de saliva
Ai amestecat si-ai framantat huma-mi?

De nu stiu ce am
Ca exist,
Nu stiu ce am
Ca nu mai am nimic,
Decat pe Tine.

One thought on “Ceva ca rugăciunea

  1. Nu stiu ce am
    Ca nu mai am nimic,
    Decat pe Tine.

    Stii ce este cel mai important, asta e tot ce conteaza; tot ce trebuie sa stii. Si ce nu stii, ce nu vezi, ce nu-ti dai seama…asculta aici:
    “Voi duce pe orbi pe un drum necunoscut de ei, ii voi povatui pe carari nestiute le ei..”

    Si asta-i tot.

Leave a Reply

