La o saptamana dupa

Experienta Once Upon a Cross a fost una divina. Cerul ne-a ascultat rugaciunile toate. Imi aduc aminte ca abia imi puteam stapani bucuria atunci cand am intrat pe scena, si nu exista nici un fel de tensiune care sa ne blocheze inchinarea ce urma. Pentru ca terenul era deja pregatit cu multe saptamani dinainte, spiritual vorbind. In seara aceea, si apoi duminica toata ziua, am celebrat mila lui Dumnezeu aratata la cruce, prin cantare. Pentru mine personal a fost o experienta de cercetare si examinare, in care Domnul Isus ne-a binecuvantat cu prezenta lui glorioasa. Cantarile noastre nu au creat adevarul, nici macar nu l`au dezvaluit. Imi permit sa spun asta, pentru ca tot ce am facu a fost sa il celebram. Dumnezeu face un lucru, iar omul il canta. Dumnezeu vorbeste, asa cum a facut-o celor 700 de oameni, pe care i`am simtit implicati in semnificatia cantarilor, iar cantarea este ecoul muzical al vocii Lui. Duminica dimineata in biserica, a fost o atmosfera mult mai calda, nu existau reflectoarele care sa ne orbeasca si sa nu putem avea contact vizual cu biserica plina de frati si de iubire. Niciodata nu am inteles mai bine ca inchinarea particulara da o noua dimensiune inchinarii publice. Serile de pregatire pe genunchi al acestui proiect a dat roade, si am vazut`o in ochii celor prezenti, al celor din orchestra si din cor. Ma rog ca legaturile dezvoltate intre noi sa ramana solide si sa creasca. Cu sufletele voastre mari, lupta cu portile locuintei mortilor e mai usoara.
M-am trezit a doua zi buimac si fara bicicleta, si stiam ca nimic nu a fost un vis. Imaginile inca mai persista in memoria noastra, alimentand un sentiment de nostalgie, in timp ce ne conectam din nou la realitatile zilnice. Mi-e dor de noi.
Tarie si onoare !

Leave a Reply

